Beste jarduera batzuk

EOS Herrietan: Tantris Ensemble Muskizen

W. A. Mozart
Divertimentoa, K. 138

A. Schnittke
Moz-Art à la Haydn

D. Shostakovich-R. Barshai
Ganbera-sinfonia, Op. 110a

Carlos Ocaña
Zuzendaria

Data eta Lekua

15 Abendua, 2018 Larunbata, 19:30 h. Muskiz Meatzari Aretoa

Informazioa

Ironiaren eta sarkasmoaren arteko ezberdintasuna erabiltzen dituenaren intentzioan datza. Ironiaren bidez esan nahi denaren kontrakoa igortzen da; sarkasmoaren bidez, ordea, isekaren objektuari min egin nahi zaio.

Alfred Schnittkek W. A. Mozarten amaitu gabeko Pantomima musikala K. 466 obraren zatiak erabiltzen ditu Moz-art à la Haydn konposatzeko, bi biolinentzako eta harizko ensemble txiki batentzako. Obraren hasieran, interpreteek Mozarten pantomima iluntasun osoan inprobisatzen dute. Une horretatik aurrera, eszenatokia txotxongilo-antzerki batean bihurtzen da, harik eta Joseph Haydnen 45. Sinfoniaren, “agurren” sinfoniaren, tankera berean amaitzen den arte. Hau da, musikariak banan-banan ateratzen hasten dira eszenatokitik, musika-diskurtsoa disolbatzen den aldi berean. David Fanning musikologoak zera iradoki zuen: “Kanpoko espazioko bisitari batek hildako zibilizazio baten artefaktu baten aurrean erakutsiko lukeen harridurarekin tratatzen du Schnittkek Mozart”.

Bestalde, Dmitri Xostakovitxek, bere Ganbera-sinfonia do minorrean “faxismoaren eta gerraren biktimei” eskaini zien, eta bere burua horien artean kokatzen zuen. Sekula inork obrarik dedikatuko ez ziolakoan, bere izen propioa erabili zuen laukotearen motibo musikal nagusi gisa: DSCH musika-notazio alemaniarrean edo, bestela esanda, re, mi bemol, do, si. Bost mugimenduak modu minorrean daude eta izaera oso iluna dute gehienbat, une horretan egilea bizitzen ari zen zailtasunen isla. Bere konfiantzazko lagun Lev Lebedinskyk esan zuen: “Bere bizitzaren agurra zen […] Egun batean, laukotea pianoan jo zidan eta esan zidan, negar batean, bere azken obra izango zela”. Lan honek gizateriaren alderdi ilunenen estetika konplexua arakatzen du: tristezia, izua, indarkeria, heriotza, hunkipena, mina eta umore sardonikoa.

Artistak

Carlos Ocaña

Carlos Ocaña

Zuzendaria

Irene Echeveste

Irene Echeveste

Biolina

Larraitz Oiartzabal

Larraitz Oiartzabal

Biolina

Raquel Cortinas

Raquel Cortinas

Biolina

Antoni Kosc

Antoni Kosc

Biolina

Amaia Asurmendi

Amaia Asurmendi

Biolina

Nathalie Dabadie

Nathalie Dabadie

Biolina

Biolina

Ricardo Ruiz

Ricardo Ruiz

Biolina

Pawel Krymer

Pawel Krymer

Biola

Natacha Dupuy-Scordamaglia

Natacha Dupuy-Scordamaglia

Biola

Justyna Janiak-Krymer

Justyna Janiak-Krymer

Biola

Gabriel Mesado

Gabriel Mesado

Biolontxeloa

Beatriz Linares

Beatriz Linares

Biolontxeloa

Paloma Torrado

Paloma Torrado

Kontrabaxua

Hurrengo ekitaldiak

Kontzertuak eta Sarrerak Abendua

1 Lr
2 Ig
3 Al
4 Ar
5 Az
6 Og
7 Or
8 Lr
9 Ig
10 Al
11 Ar
12 Az
13 Og
13 abendua, 2018 Osteguna, 20:00 h.
Beste jarduera batzuk Donostiako Orfeoiko Bazkide eta Adiskideen Kontzertua José Antonio Sainz Alfaro Donostia / San Sebastián
Donostiako Orfeoiko Bazkide eta Adiskideen Kontzertua
14 Or
15 Lr
15 abendua, 2018 Larunbata, 11:00 h.
Miramongo Matinéeak 6. Matinéea: Quintetto Grazioso Donostia / San Sebastián Sarrerak erosi
6. Matinéea: Quintetto Grazioso
15 abendua, 2018 Larunbata, 19:30 h.
Beste jarduera batzuk EOS Herrietan: Tantris Ensemble Muskizen Carlos Ocaña Muskiz
EOS Herrietan: Tantris Ensemble Muskizen
16 Ig
17 Al
18 Ar
19 Az
20 Og
21 Or
22 Lr
23 Ig
24 Al
25 Ar
26 Az
27 Og
28 Or
29 Lr
30 Ig
31 Al